torsdag 8 maj 2014


Idag tog jag och Nathalie vara på alla våra torsdagshåltimmar och for till Mariebad. Först var vi duktiga och simmade längder i en timme, följt av en massa skitsnack i bubbelpoolen, så otroligt skönt och välbehövt. När vi var klarbubblade blev det lunch och fika på Svarta Katten, riktigt gott var de som vanligt. När jag kom hem efter dagens andra lektion, stupade jag i säng med några avsnitt pll. Heelt slut i både kropp och huvud. Men ändå lyckades min syster släpa mig ut på en promenad runt byn, jobbigt men skönt. Men i morgon är det ju FREDAG, underbart med helg! Dock blir det jobb hela helgen, men i morgon är jag ju lite ledig iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0