Torsdag 29 maj 2014


Efter gårdagens 12 timmars arbetsdag, så for jag hem en sväng och fixade mig lite innan det bar av till Jenna för lite tjejhäng. Riktigt rolig kväll med härliga tjejer, som senare avslutades på arkipelag. Dock så var jag nykter, otroligt skönt i morse ska jag säga er. Tog även en lång sovmorgon i morse, helt underbart. Sen var det bara att fixa upp sig lite igen, innan gästerna började trilla in för lite 20 års firande. Yes, på söndag är det min tur att fylla år. En härlig dag med fina släkten blev det, och många fina presenter fick jag. Kvällen har bestått av häng med fina Nathalie. I morgon blir det jobb, följt av 3 (!!) dagars ledighet. Då blir de fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0