lördag 17 maj 2014

 
När det äntligen blev helg passade jag och Nathalie på att fara upp till badhusberget och njuta av det underbara vädret en stund, så skönt, tyvärr väntade dock provperioden så man kunde inte riktigt slappna av. Efter middagen for jag ut till Hammarland där jag spenderade kvällen och natten. När jag kom hem idag möttes jag av en stekande sol på terassen, så det var ju självklart att gå ut och sitta och plugga, dock gick det inte så värst bra med pluggandet men. Middagen bjöds av finaste mormor och morfar på Soltuna, så gott och så roligt att få umgås med dom lite extra. Kvällen spenderades ute, bland annat så var vi och kikade på Mejas nya lekstuga. Följt av en kvällspromenad med min fina syster. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0