härlig kvällspromenad


Efter några timmars samhällaplugg var det otroligt skönt med en långpromenad runt byn. Så uppfriskande och härligt, att bara gå i sin egen takt med bra musik i öronen. Jag har känt mig så himla trött och "tung i huvvet" dom senaste veckorna, ja sen vi kom hem från resan egentligen. Och ju mer jag vilar och sover, desto tröttare blir jag. Den mest troliga förklaringen är nog säkert att jag inte tränar för tillfället, har inte tränat på över 4 månader nu. Hjälp. Men när vi var borta så pysslade vi ju på med annat, och där hade man ju solen som gjorde en pigg. Men nu när jag har kommit hem igen, känner jag att min kropp verkligen blivit trött och orkeslös. Och det jobbigaste av allt är ju att komma igång med träningen igen, efter 4 månaderns upphåll. Speciellt nu när jag inte har min älskade dans att komma tillbaka till heller.. så himla tråkigt, för jag saknar verkligen dansen! Nåja, nog om tjat om träning och trötthet, det är väl bara att försöka ta tag i det och köra hårt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0