måndag 28.04.2014


När jag hade klarat av den ända lektionen idag, for jag med gott samvete hem och la mig i soffan framför några avsnitt av pll. Älskar serier! Efter någon lugn timme på soffan, släpade jag mig till fröken Ebba för lite catch up. Alltid lika härligt att umgås med den tjejen! En sväng till S-markets godisavdelning hann vi också. När jag kom hem såg jag att reportaget om vår volontärtid på barnhemmet var i dagens tidning, blev alldeles varm i hjärtat av att läsa och se alla underbara barn i vår tidning. Även fast det är så himla tungt att veta att barnen är där borta, men vi är här, på Åland. Jag skulle så vilja vara hos dom just nu! ♥ Inte nog med att våra underbara barn spred glädje och förhoppingsvis tanke idag, så fick jag även hem ett intyg från barnhemmet i Thailand. Jag blev så glad när jag läste hur fint dom skrivit, och jag blev att sakna tiden på barnhemmet ännu mer!! Älskade underbara volontärtid! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0