17.04.2014


Så var det helg igen, otroligt skönt. I veckan har jag hunnit med 2 jobbkvällar, mys med finaste Meja, lunchat med syster, försökt bocka av "att-göra-listan" som följde med hemkomsten från andra sidan jorden och såklart gått i skola då. Under dom kommande 4 lediga dagarna har jag faktiskt inte så stora planer, det blir familjemys och vila, så den här förbaskade förkylningen nångång ger med sig. Sen blir det jobb med dom bästa på lördag och söndag, det ser jag fram emot. Nå, glad påsk på er! :) 

Kommentarer
Postat av: JS

Fina foton! Och haha den där minen M gör är bara såå hon 😜 Tack för lunchssällskapet! Men jag blev lite väl mätt, urk 😋 Hann via och köpa godis innan hämtningen också 😊 Kram ❤️

2014-04-17 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0