19.03.2013

Vi var lediga hela helgen från praktiken, så vi passade på att åka hem till Åland en sväng. Var helt otroligt trött när jag kom hem i fredagskväll, så det blev sängen direkt. Det finns nog inget bättre än när man kommer hem efter nån vecka och får sova i sin egen säng, underbart. Nåja. Direkt när jag vaknade i lördags gick jag upp till Meja, vad jag har saknat dom alltså! Så jag var där och busade hela dagen. Sen åt jag en himla god middag, jisses vad man uppskattar mammas goda mat när man bosatt sig ett tag i sverige såhär, haha. Efter middagen var det bara att börja fixa till sig och dra sig mot staden, hade värsta myskvällen med ostbricka och god dricka med Nathalie och Sara! Det var meningen att det skulle ha blivit utgång sen, men vi landade hos Malmbergs en stund i stället och for sen vidare till Darnemo. Där hade vi en riktigt trevlig natt med en massa roliga spel och trevligt sällskap! Vid 5 tiden var det dock dags att börja vandra hemåt.

I söndags var det dags för 1 års kalas hos gulleMeja, trevligt värre. Kvällen spenderades hemma i soffan, välbehövt. Igår var jag först på Mejas mamma-barnkalas och sen var det bara att börja packa igen och fara tillbaka till Sverige, skönt med en helg hemma men det ska bli roligt att komma tillbaka till praktiken. Nu ska jag snart börja stiga upp ur sängen, fixa till mig och käka lite innan jag far iväg mot praktiken, härligt!

Kommentarer
Postat av: JS

Vi har haft en toppen helg med massa mostermys! Sköt om dig, kram <3

2013-03-19 @ 13:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0