27 januari 2013

Det känns som att jag inte riktigt hinner med bloggen i veckorna, men nått inlägg på helgerna är ju bättre än inget, right? Helgerna går ju alltid så tusans fort, och så är det söndag igen. Nåja. I fredags var det först genrep nån timme på Idrottsgården inför hårvisningen, sen var jag och kollade på lite rysk balett på Alandica, galet vad duktiga alla var! Resten av fredagskvällen spenderades hemma i soffan, välbehövt!

Igår var det tidigt uppstigning för att vara helg, eftersom jag skulle på dans redan klockan 10. Spenderade ungefär 5 timmar i danssalen, sen for jag en snabbis till lägenheten och fräschade till mig innan jag for till idrottsgården. Där fixades det hår och smink för fullt tills det var dags för show på Idrottsgalan! Helt galet vad roligt det var alltså! Superduktiga Hair By Julia som fixade allt! När vi hade showat klart så blev det att fara till Diablo med Sara och äta lite nattmat. Det var en låång dag, men galet rolig och sjukt bra dag!
Idag har jag spenderat iprincip hela dan i sängen framför oth, precis så som en söndag ska va! Nu är de bara att tagga skola 8-4 i morgon, herre vad jobbigt de låter.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0