12 januari 2013

Äntligen helg igen, otroligt skönt alltså! Igår, fredag, var det först skola i några timmar, sen mötte jag upp Moa och så sprang vi runt på stan lite grann innan vi lunchade/fikade på Svarta Katten, mys! Sen var det dags för dans i nån timme, otroligt roligt ska jag säga er! Fredagskvällen spenderades hemma i sängen framför oth, inte helt fel ändå, kände att jag behövde vila upp mig lite grann, även fast vi hade jullov för en vecka sen.

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, var upp till busMeja i några timmar också. Snart ska jag börja fixa mig, för i kväll är det avskedsmiddag för Moa på Dinos med några finisar som gäller och sen blir det troligen utgång, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0