28e oktober 2012

Den här helgen har verkligen gått fort! I fredags hade vi hemstudier hela dagen, så skönt! Då passade jag på att fika med fina Jenna, länge sen och väldigt välbehövt! Sen var det dags för fredags dansen, innan de bar av hem till soffan där kvällen spenderades.

I går var jag till Stockholm med Nathalie och Sara. Jag skulle egentligen bara köpa utstyrsel till halloween, men såklart kom jag hem med lite annat fint också. Men jag hade iallafall en toppen dag!

Idag har jag bara varit hemma och strosat runt i min OnePiece, var ute och gick en timme i det fina vädret också, så skönt! Nu har jag försökt få lite skolarbete gjort, innan jag tar kväll på riktigt.

I morgon är det en fullspäckad dag med skola 8-16, luciaövning 16.15-18, dans 18.45-20.15! Men de gillar vi! :D

Gofika i Sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0