18e november 2012

Det här hänt en hel del sen jag skrev här sist. Luciauppträdandena är i full gång! Det är verkligen såå roligt att få fara runt överallt på Åland och sjunga inför en massa härliga människor, så underbart när man kan sprida glädje och beröra andra, det är guldvärt!

Jag har även fått veta att jag helt säkert kommer bli student den 1 juni! Underbart skönt!! Så nu är det bara examensarbetet kvar, sen är det över! Sjukt vad dom här 2 ½ åren har gått fort!

Men de tar inte slut där, för jag och Nathalie har äntligen fått det klart att vi ska få fara på praktik till Sverige, Stockholm, i 5 veckor i vår! Det ska bli såå intressant, och jag är såå förväntansfull! Så det har hänt en hel del roliga saker dom senaste veckorna, vi får väl hoppas att det forstätter så! :)


Bild från idag efter uppträdandet på sunnanberg. Mormor och kusinerna. Hjärta.  

Gulle Meja! Hjärta.

Och såhär såg vi ut på Halloween!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0