3e maj 2012

Idag har det varit en lång dag känns de som! Den började med skola 8-4, lite smått jobbigt jo. Hade dock en timmes hål på eftermiddagen eftersom vår lärare aldrig kom, så var och fikade med några brudar till svarta katten, helt okej!

När jag slutade skyndade jag mig ner till stan och prövade kläder inför helgens modevisningar, roligt! Direkt efter det var det genrep och vid halv 7 tiden blev vi spray tannade, jag har aldrig gjort det förut så det var kul att få testa på det! Det blir intressant och se hur brun man är i morgon då! ;) Så alla som vill kan ju komma och kolla på modevisning i morgon kväll 18.30 inne i sittkoff! :)

Två bilder från idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0