27e maj 2012

Den här helgen har varit helt underbar! Vädret kan man inte göra annat än älska!

I fredags var det släktkalas hos kusinerna, efter det fortsatte kalasandet uppe hos lilla Molly som fyllde 2 år.

I går låg jag ute och solade hela förmiddagen, var ute och gick runt byn med syster, bror och Meja också! Vid 12 tiden for jag och Mathias med mina kusiner och deras polare till Lemland och körde gocart! Det var första gången jag gjorde det, fytusan vad roligt det var! Helt galet! Kvällen spenderade jag uppe hos syster framför eurovisionen, mys.

Idag har jag inte gjort nått vettigt alls, legat ute och solat, varit på promenad, övat lite på prov och solat lite till, helt underbart helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0