Underbart rolig och grym helg!

Jag har haft en helt underbart bra helg! Avicii konserten i fredags var helt sjukt bra, vilken stämning det var alltså, helt galet! Lördagen bestod av en massa shopping, hittade bland annat en läderjacka, skor, väska, en massa linnen och tröjor, är verkligen riktigt nöjjd! :) När vi kom hem med båten for jag till Nathalie och sov, då var man trött iallafall!

TACK för en helt underbar resa vännen! En helg jag aldrig kommer glömma!! =D ♥

Idag har jag och riina varit tränare 2 timmar, cyklat till östernäs, gått till västernäs, varit hos ebba, gått ut och gått med ebba till mig, sett på tv och prövat nya kläderna! Nu ska jag snart gå och sova och tagga en vecka full med praktik och annat roligt!







Kommentarer
Postat av: JS

Vad kul att ni haft det så bra! Nyfiken på shoppingfynden.. ;-) Kram

2012-03-04 @ 22:07:39
Postat av: nathalie

Åh tack så himla mycket ronja! :D galet bra helg!

2012-03-05 @ 11:32:01
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?

(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-06 @ 13:37:54
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0