9e januari 2011


Ja ni, i natt sov jag inte många timmar.. Somnade inte förens 2, och 6 ringde väckarklockan. Nåja, första skoldagen för i år gick hyffsat smärtfritt ändå. Efter skolan hängde jag med fina Moa innan vi for i väg på dans, sjukt roligt var det som vanligt! Efter dansen for vi till pappa och åt tacos och satt och kollade på en massa sidor om Magaluf i över 3 timmar! Galet vad jag längtar alltså!! =D 

Nu ska jag göra min kära matteläxa och försöka läsa ett antal sidor i min bok som snart ska va klar. Sen sova! IHHHHH i morgon kommer världens bästaste Nathalie heeem!!! Äntligen har en månad gått och snart får jag träffa en av de bästa personerna jag känner igen! Nu kommer jag sova gott, ihh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0