en riktigt bra dag!

Äntligen är den här perioden och speciellt provperioden över!! Det har verkligen varit den jobbigaste perioden hittils, med sjukt jobbiga prov! Men nu är det iallafall äntligen över, det firade Nathalie och jag med att äta en smarrig lunch på svarta katten!

Resten av den här dagen tänker jag göra absolut ingenting, eller jo det är dans i kväll, men det är bara roligt! Föresten så fick vi veta våra praktikplatser för den kommande perioden. Både jag och Nathalie fick plats på samma avdelning på sjukhuset/gullåsen, hur awesome är inte det då? Det kommer nog bli en riktigt bra praktik tror jag! :)


Kommentarer
Postat av: a

tur att du fick som du ville annars skulle du väl ligga och lipa

2012-02-07 @ 22:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0