5e februari 2012


Och så var det söndag igen, känns som att veckorna och speciellt helgerna bara flyger förbi! Den här söndagen har bestått av sovmorgon till 10 tiden, jobb i Bollhalla mellan 12-14 och ett försök till att läsa på prov, vilket inte alls har gått bra! Min motivation till att plugga just nu är 0! Jag längtar så tills sportlovet och veckorna efter då vi har 5 veckors praktik, det ska bli så jäkla skönt!! Nåja, två prov kvar, jag måste bara klara det helt enkelt!

I morgon börjar jag halv 12, det är skönt iallafall!

 


Kommentarer
Postat av: JS

Pyret tycker h*n har en supersnygg moster :) Och två prov till, du orkar, bara liiiite till! Skönt med sovmorgon, jag får min på torsdag ;-) Kram <3

2012-02-05 @ 19:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0