26e februari 2012

I fredags jobbade jag mellan halv 9 och 3, sen tog jag det nog bara lugnt resten av dan. På kvällen gick jag upp till syster och hade en riktigt mysig kväll med tvtittade och kladdkaka med glass!

I går var det dags för jobb igen mellan halv 9 och 3. När jag kom hem var huset fullt med folk och kalasandet var igång, eftersom min bror fyllde år i fredags, grattis till han! Lördagskvällen spenderades hemma och pysslade om mig själv lite med ansiktsmask, hårinpackning, bastu och såklart chips och dipp framför melodifestivalen, välbehövt!

Idag jobbade jag igen samma tid som igår, när jag slutade for jag hem en snabbis och bytte om innan det var dags att fara in till stan på 2 timmars dansworkshop! Så himla kul alltså! I kväll ska jag försöka ladda batterierna inför en vecka med praktik, spännande!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0