Eatlunch med Jenna

Idag har jag varit ledig, duktigt skönt att få sova lite längre i morse! Vid 11 tiden kom Jenna och hämtade mig, då for vi in till stan och lunchade på Eat, mums va gott de var alltså! Det var riktigt trevligt! Och skönt att få prata av sig lite med henne, var allt för länge sen sist!

Jag kom till lägenheten vid 1 tiden, sen dess har jag sett lite på GG och skrivit klart min plan till yrkesprovet, YES! Så nu ska jag nog se ett avsnitt av GG till, innan jag ska börja cykla ner mot stan, ska på bilteori... Men efter det blir det Dans! =D

Kommentarer
Postat av: jenna

Det var riktigt härligt att träffa dig igen och wow vilket hus ni bygger. superfint :) hör av dig när det blir inflyttningsfest ;)

2011-09-20 @ 14:57:09
URL: http://jennnna.blogg.se/
Postat av: ronja

Jenna: haha, ja de ska jag göra de ;) Dock tror jag att du är på andra sidan jordklotet då ;)

2011-09-20 @ 20:02:45
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0