8e oktober 2011

Oh no, nu var det sådär dåligt med uppdateringen igen.. Men jag måste erkänna att jag knappt har hunnit va inne på datan den här veckan, har haft fullt schema alla dagar! Nu är vi iallafall tillbaka i skolan, känns både bra och dåligt måste jag säga.

Igår kväll var vi några tjejer i Moas lägenhet, det var riktigt trevligt faktiskt! Smed en hel del planer gjorde vi också, kommer bli grymt ;) For hem och sov i natt, duktigt skönt att få sova ut och vakna i sin egen säng.

Idag ska jag fixa och städa lite i huset, det är lite smått rörigt om vi säger så, hehe. I kväll kommer bästa Nathalie hit, vi ska laga värsta goda middagen, prata om allt mellan himmel och jord och bara ha en sjukt skön, mysig och behövlig hemmakväll! Kommer bli toppen!! :)

Moas bild↓ Dom här två tjejerna är nog väldans bra dom!

Kommentarer
Postat av: nathalie

<3

2011-10-09 @ 20:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0