vill att dygnen ska vara betydligt längre

I kväll har jag varit ute och busat med mina söta kusiner! :) Jag hatar verkligen att skolan ska ta så himla mycket tid, att man inte hinner umgås så mycket med nära och kära som man skulle vilja! Nåja, det var roligt att få va med de små liven igen :)

Annars idag var jag på en fika med Jenna, trevligt värre! Sen blev det middag med pappa och Jessica, gott var de! Jag har äntligen skickat in mina uppgifter tills i morgon också, känns fruktansvärt skönt ska jag säga er.

Ebony och jag i vintras nångång ↓


Kommentarer
Postat av: Markusiben

Very resourceful, thank you dave

2012-01-03 @ 08:39:50
URL: http://markusiben.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0