GRATTIS MIN ÄLSKADE VÄN ♥

Idag är det ingen mindre än min kära vän Moa Mattsson som fyller 18 år! ♥

Jag skulle kunna skriva en hel bok om alla minnen och upplevelser vi varit med om känns det som, men det viktigaste är väl iallafall att vi har dom minnena inom oss. Vi har kännt varandra i 5-6 år bara, men det känns som att vi kännt varandra sen vi föddes. Du är en person jag verkligen kan prata med och känner att jag litar på! Vi kan både skratta och gråta tillsammans, sånt som vänner ska kunna göra. Älskade Moa, hoppas du får en underbar födelsedag på Island of wight! NU SKA DE FESTAS ;))

Resan till Cypern som vi var på för några veckor sen, var en av de bästa resor jag någonsin varit på! Jag längtar verkligen tillbaka dit! Så därför får ni några finfina bilder på min 18 åring och mig, enjoy ;)

Och slutligen vill jag än en gång säga GRATTIS VÄNNEN! ♥ Njut nu ordentligt av det här året, jag lovar att det kommer bli grymt!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0