En vecka kvar

Jag försökte ladda upp några bilder från pappas Iphone, men de funka inte. Så tyvärr kommer det antagligen inte upp bilder före jag kommer hem:/

Idag har vi varit till en strand en bit bort och solat och badat :) Vi mätte att det var 31 grader i vattnet, inte illa ;) Annars gör vi väl så lite som möjligt här i värmen ;)

Nu har vi varit här på Koh Chang i lite över 5 dagar. Vi ska va här i 4 dagar till, sen åker vi upp till Bangkok och shoppar i 2 dagar ungefär, sen flyger vi hem nästa måndag.

Hoppas ni har det bra! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: JS

Snart är ni hemma i kylan igen, hehe. Kolla in megastora istapparna från mormor och morfar på FB! Kram på dig <3



P.S Kom på att jag aldrig svarade på ditt FB mejl, men jag ringde mamma direkt jag läst det och då sa hon att hon just talat med dig på Skype så.

2011-01-03 @ 18:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0