27 timmars jobbhelg

Ja ni, den här helgen har jag jobbat, jobbat och jobbat! I fredags efter skolan jobba jag 8 ½ timme och serverade på baltic, sen hem och sova och sen for jag tillbaka dit till 3 på lördagen och serverade i 9 timmar, sen hem och sova och upp halv 8 i går morse, jobbade 7 ½ timme på sunnanberg, hem och byta om och iväg till stan och var tränare i 2 timmar. Pjuh! 27 timmar har jag slitit den här helgen, men en jäkla förskylning till på de..

Direkt efter jobbet igår for till Nathalie, vi gjorde nog inget speciellt, umgicks! För den lilla skiten åker till Thailand i morgon!!! Och hon blir borta i 1 jäkla månad!?! Jag förstår verkligen inte hur jag ska klara mig att inte få träffa henne på 1 månad! :(( ♥


bästa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0