woho ett inlägg ;)

Okej, nu är det verkligen dags för ett blogginlägg, över en vecka sen sist! Ja som de allra flesta så har även jag börjat skolan den här veckan, fast redan på måndag ska vi ut på praktik i 6 veckor i sträck, så det blev inte så mycket skola.

Jag har tänkt blogga från Iphonen flera gånger den här veckan, men jag vill ju liksom lägga upp bilder som jag tagit med telefonen, men det går tydligen inte. Så därför har jag inte orkar blogga heller, hehe.

Igår kväll var jag först med Moa innan vi gick till Fanny där det var några andra också, men jag hade kännt mig hängig hela dagen igår så gick och sov till Pernilla redan vid halv 12, och i morse när jag vakna mådde jag inte bra. Snorig någge tusans och kände mig febrig, inte kul alls! Jag är ensam hemma hela dagen/kvällen så snart kommer Riina hit och så blir de filmkväll för hela slanten, en riktig myskväll med film och gottgott!

Några mobilbilder från veckan ↓




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0