22a augusti 2011

Det blev ingen praktik för mig idag, eftersom jag har lyckats bli förskyld. Usch, det är så jobbigt att va förskyld för man orkar verkligen inte göra nått, men man känner sig ändå inte tillräckligt sjuk för att va hemma. Men eftersom jag ska praktisera på ett ålderdomshem, så får jag ju inte va de minsta förskyld. I morgon är jag ledig eftersom jag jobbar bara 4 dagar i veckan, fast lite längre dagar, så jag hoppas på att börja praktiken på onsdag!

Så idag ska jag bara va hemma och vila! Jag har redan hunnit sett en film, så det lär nog blir mera filmtittande skulle jag tro.

Två bilder som Linn har tagit, för ungefär exakt ett år sen ↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0