heelt slut ! Men underbart med helg !

Idag var nog den hemskaste bussresan jag varit med om! Jag fick springa till bussen eftersom jag var lite sen, och sen när jag satte mig ner va jag helt slut och så började jag såklart hosta. Och jag kunde inte sluta! Jag hosta så jag tårarna rann.. Det var verkligen hemskt! Så jag satt och hosta i en halv timme i bussen, stackars alla andra som åkte med alltså. Håhå, nu har jag kastat i mig lite hostmedicin iallafall.

Efter skolan var jag och fikade med Nathalie och Moabagarstugan, mycket trevligt! Sen var det övning inför modevisningen i morgon, åh va roligt de ska bli alltså =D I morgon är det ju valborg, mycket najs! Har nog en hel del planer, men dom berättar jag om senare. I kväll ska jag bara va hemma och vila upp min trötta kropp.

Fina flickor dehär



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0