ska färga håret i morgon

Det har inte gått sådär jätte bra med att plugga i kväll, men jag hinner ju på bussen i morgon ;) Jag har just sett på Idol och nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig i morgon, usch vad jobbigt det är alltså ! Känns som att jag inte har nånting att ha på mig, fast jag har en hel del. Och sen ska jag sova !

I morgon har jag inte planer på dan, bara hem och ta de lugnt. Men i morgon kväll ska jag färga håret =D Iiih så spännande. Vet inte riktigt vad det blir för färg ännu, men nog mörkare än det jag har nu :)


Kommentarer
Postat av: JS

Åh du som är så fin i håret redan?!?

2010-09-28 @ 15:58:44
Postat av: ronja

hihi tack, men de ska bli ännu finare ;D hoppas jag på :p

2010-09-28 @ 16:08:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0