Hair cut

Jag var och klippte mig efter skolan idag, kan ju säga att det behövdes eftersom att jag klippte mig senast till avslutningen i 9:an ;) Hon klippte bort ca 8 cm ;o Så det känns kort nu, fast som tur är så är det rätt långt ändå. Nu är äntligen alla prov skrivna, förstå min lycka ! Så ikväll ska jag tänker jag inte göra nått som har med skolan att göra ! :D

Såhär ser det ut nu då ↓ Det ser inte ut att va så stor skillnad, men det känns att det är ett par cm borta iallafall ;)


Gillar att håret ser mycket längre ut på ena sidan, eftersom jag har huvudet snett (y)


Kommentarer
Postat av: JS

Grattis till "jullovet", passa på och njut! Du har varit jätteduktig hela hösten <3 Vad härligt med nyklippt och friskt hår. Puss o kram

2010-11-30 @ 15:58:07
Postat av: ronja

Tack syster ! Ja det är skönt ! :) Puss

2010-11-30 @ 16:15:56
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0