bowling

Vi bowlade på gymnastiken idag, jäklar vad roligt det var alltså ! Sen gick jag på stan med Nathalie och Nisthi en stund, och jag hittade faktiskt nått som jag kanske ska ha på mig på fredag, inte kanske de jag ville ha med det får duga :) Hoppas det blir bra iallafall !

I kväll kommer det bli en pluggkväll, eller det borde bli det. Har engelskaprov i morgon, svenska uppsats som ska va inne på fredag och så ska jag hitta en vits tills i morgon ! Vet ni vad svårt det är att hitta nån bra?! haha.

Nu är planerna nästan helt klara inför helgen, eller fredag. Det kommer nog bli helt jäkla prima dehär ! =D

Kommentarer
Postat av: Lilla Mig

Vad ska du göra på fredag då ?? :)

2010-11-04 @ 14:52:10
Postat av: ronja

Jag ska äta middag med en massa tjejer och så ska vi klä ut oss och fira halloween ;)

2010-11-04 @ 17:14:31
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0