tiden går snabbare än vad man tror

♥ 31 dagar kvar till sommarlovet
♥ 12 vanliga skoldagar kvar till sommarlovet
♥ 23 dagar tills jag fyller 16 !
♥ 38 dagar tills vi får veta vilken skola vi kommer in på

Egentligen borde man inte längta, och istället leva i nuet. Eftersom det man längtar efter ändå kommer att komma. Och då har man redan missat den tiden när man längtade. Snart är det sommarlov och då går jag ut 9:an, helt sjukt. Jag tycker att tiden går alldeles för fort, varför finns ens tiden? Den är bara stressande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker också tiden går for fort... Men är det bara 12 vanliga skoldagar till sommarlovet!!

2010-05-08 @ 17:47:16
Postat av: ronja

Ja usch ja ;s.. För mig eller för oss som går i 9:an är det bara det, eftersom vi har projektvecka, middagar och grejer ;)

2010-05-08 @ 18:12:20
URL: http://ronjaselander.blogg.se/
Postat av: Pia Mattsson

Känns som igår som du skulle börja högstadiet :S Fy fan vad sjukt....

2010-05-11 @ 14:23:43
Postat av: ronja

Jo så känns det för mig med :S Och nu slutar jag 9:an liksom, sjukt men sant ! ;)

2010-05-11 @ 14:53:53
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0