sista dagen som 15 åring ;)

Moa sov ju somsagt här i natt, vi var vakna rätt sent, eller vi somna väl vid 2 tiden tror jag. I morse steg vi upp lite före 8 eftersom att moa skulle vara i godby på praktik halv 9.
När hon for fortsatte jag med projektet. Jag sydde en till kudde, och så måla jag blombrädet. Shit vad skönt det var att sitta ute och måla i över 1 och en halv timme i solen, det stekte bra ;) 

Jag har redan gjort det jag har planerat att jag ska göra idag, så nu ska jag nog chilla ett tag. Becka kommer just hit, och då ska vi lägga oss på terassen och steeka till 100 ! Jag bara älskar dig projektvecka

Det här har jag då gjort idag: ↓

Och så här ser mitt rum ut för tillfället: ↓

Kommentarer
Postat av: JS

Åh vad spännande att följa projektet!! Snyga kuddar, verkligen, bra jobbat syrran ;)

2010-05-31 @ 15:02:41
Postat av: ronja

Haha tackar ;)

2010-05-31 @ 15:06:42
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0