överraskningsfest för moa igår !

Ajaj hann inte skriva nått inlägg, det var full fart hela dan så. Först jobbade jag ju från 10 till 16, då var det hem och snabbt fixa sig och sen åkte jag till stan där Nicole kom och hämta mig med båten.

Sen for vi till Sofia, där var även Melina :) Vi hade överraskningsfest för Moa som fyllt år ! Det var Nicole, Melina, Sofia, Linn, Fanny, Mia och jag som åt där. Det var riktigt trevligt =D Sen kom det en massa annat folk dit. Sen sov moa och jag hos nicole och melina. Vi gick och la oss lite över 3. 

I morse kom mamma och hämta mig och moa kvart i 9 ;s Då var jag trött kan jag säga ! Och så direkt till jobbet och jobba ända tills 4. Nu kom jag just till pappa, och i kväll ska vi till Jessica, men annars ska jag bara vila ! Det tar på ordentligt att jobba ute i solen med småbarn i 6 timmar varje dag ;o

Kommentarer
Postat av: Alexandra

INTE BARA SMÅ BARN!!!!!! :O

2010-07-04 @ 19:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0