en riktigt lyckad födelsedag !

Den här dagen har varit perfekt ! Moa kom ju somsagt hit halv 3 tiden, då låg vi ute och stekte till 5 typ. Lite före 6 körde vi till stan och då köpte jag ett par high heels ;) Sen for vi och åt glass till den Italienska glassbaren, gott ! Efter det for vi in till stan igen och träffade sara och hanna.

Då var vi först och frös på lilla holmen, sen en stund till äventyrsgolfen. Lite över 9 for vi till Mariebad och spelade beach volley, pernilla kom också med :) Sjukt kul hade vi, det var inte seriöst men roligt som tusan !




Såna här dagar vill jag få många av i sommar. När jag kom hem fick jag se ett nästan färdigtapetserat rum också, då blev jag glad ! Det är skit fint, är verkligen super nöjd ! :D




Kommentarer
Postat av: JS

Gillar gillar gillar!!!

2010-06-02 @ 14:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0