söndag

Var på kurs i princip hela dagen igår, eller till klockan 6. Sen var det bara chill framför tv:n med pernilla. I morse börja kursen 10. Den var nog bra, och jag har lärt mig rätt så mycket, eftersom jag typ inte visste alls hur man skulle göra vissa saker före.

Jag kom hem för ca en timme sen. Började just städa garderoben, konstigt. Kanske för att jag vet att annars måst jag öva på prov, hehe. Mamma kom just hem med en ny plattång åt mig ! :D Eftersom min har gått sönder.
Nu tänker jag läsa lite bloggar och sen gå och städa klart garderoben.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är det för kurs du har gått på?

2010-01-31 @ 18:53:05
Postat av: ronja

Nu har jag gått första delen av kursen, och den handla mest om gymnastik och hur man tar i och sånt. Men snart ska jag gå fortsättningen och den handlar om hur man ska va med barn och sånt tror jag ;p

2010-02-01 @ 14:00:00
URL: http://ronjaselander.blogg.se/
Postat av: cecilie-bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vad var det för kurs :D?

2010-02-01 @ 14:35:30
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0