skrinning är inte min grej

Jag har inget blogghumör alls idag. Känner mig trött och irriterad och allt är bara... suck.

Aja, imorse var jag till tandläkaren. Sen missa jag bussen så jag gick på stan och loda i en timme. Sen var jag ungefär 2 timmar i skolan och sen for vi till Islandia och skrinna. Hehe, de gick ju sådäär. Jag trilla några gånger, men jag försökte iallafall. Och så krocka jag med några, hehe.

Nu tänker jag bara se på tv, ta nått att äta och sen ska jag inte göra nått mer. Tror jag iallafall.

Kommentarer
Postat av: JS

Oj vilken skillnad på dagar, om man läser dagens och gårdagens inlägg... Hoppas imorrn blir super bra! <3

2010-01-12 @ 18:19:10
Postat av: ronja

hehe, så kan de va. Men nu är jag nästan på topp igen (Y) Det får vi hoppas ! Längtar till egypten !! <3

2010-01-12 @ 18:22:49
URL: http://ronjaselander.blogg.se/
Postat av: JS

Jag med!!!!

2010-01-12 @ 20:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0