bilder på mig från hela 2009

Bättre sent än aldrig ;) Tog bara nån bild, så dom är inte så bra.
haha, några bilder är lite fail. Men sak samma.


  januari                                                           februari

     
  mars                                                               april


  maj                                                             juni


  juli


  augusti


  september                                               oktober


  november


  december

På dom två sista bilderna ser man att jag färgade håret ;)

Kommentarer
Postat av: P :)

Vad fin du är :) Kram

2010-01-25 @ 07:40:03
Postat av: JS

Oktober bilden gör mig rädd, om du är så gammal, hur gammal är jag då?!?



;) fasiken vad snygg du e bruden. Puss!

2010-01-25 @ 17:07:40
Postat av: ronja

haha, taack :D

haha neejdå ! ;) Puss !

2010-01-25 @ 18:46:37
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0