Bilderna försvann

Nej nu blir jag tokig, igår tog jag bort rätt så många bilder från arkivet på bloggen. Och nu såg jag att några bilder har försvunnit från bloggen. Försvinner bilderna från bloggen om man tar bort dom från arkivet? För isåfall tänker jag ju inte ta bort fler.

Idag blev jag väckt av Esperanza som kom och hoppa på mig, suck. Då var jag inte så glad kan jag säga. Fast klockan var ju lite före 2, så hon tyckte väl att jag sku upp. Nu är jag hos julia, kom hit för typ en och en halv timme sen. Vi har väl mest varit på datan. Nu håller vi på och dansar dansmatta ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jo allt som man tar bort i arkivet så far bort i bloggen också tror jag.. ;S

2010-01-02 @ 16:56:22
URL: http://pernillala.blogg.se/
Postat av: ronja

men fy va dåligt ! ja, nu vet jag ju det iallafall..

2010-01-02 @ 21:39:24
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0