1 januari 2010

Det känns att det är dagen efter nyår idag iallafall, känner mig helt sliten och trött. Vi gick ju och la oss rätt så sent om man säger så i natt. Men det var en lyckad kväll, och en bra början på det nya året !

Jag for hem från stan vid 1 tiden. Då var det bara hem och byta kläder och på kalas till grannarna. Därifrån kom jag väl vid 4 tiden. Orkade inte göra så mycket då, men jag var faktiskt duktig och städade garderoben lite. Dock känns det som att den bara blir mindre och mindre, konstigt.

Nu håller jag på och laddar ner två filmer, så det är vad jag kommer göra ikväll. Så skönt att slippa göra nått annat än bara ligga i sängen och se på film.

Tänkte ladda upp lite bilder från igår också. Men det får bli i ett eget inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0