hemma från klassresan ;(

Ja nu är jag hemma igen från klassresan. Den har varit så sjukt rolig ! Jag ville verkligen inte åka hem igår. Det känns lite synd att klassen snart ska splittras, nu när vi har lärt känna varann bättre på resan. Jag har tagit över 550 bilder, så när jag hinner kommer det en stoor bildbomb !

Men vi har 3 prov den här veckan, som jag inte vet vad handlar om, så det kommer vara min sysselsättning några dagar framåt. Igår shoppa vi i både Örebro och lite i Uppsala. Örebro är en jätte mysig stad, med gamla hus och affärer därimellan. Så dit tänker jag nog åka igen ! 

Det här köpte jag: 

~ svart/vit randig tröja - SisterS point
~ svart vår/sommar jacka - Vila
~ vit kort t-shirt - Gina Tricot 
~ mörkblåa jeansleggings - pieces
~ svarta leggings med mjukt glasläder på - pieces
~ slitna jeansleggings - pieces
~ jeans - Vila
+ ett vitt linne - H&M
+ den nya escada parfymen - båten
+ ett par solglasögon - Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0