jag känner mig dålig.

Jag känner mig dålig. Jag orkar bara inte med skolan mera, jag orkar inte ! Men jag försöker. Nu har jag läst igenom biologiprovet jag har i morgon, en gång. Hoppas verkligen jag kan det ! Men just nu känns det som att jag inte kan nått.

Nu sitter jag även och rättar några uppgifter i mitt finska prov, det gick ju bra. Fick 4 (Y) Och nu när jag kollar på det känner jag mig så dålig, eftersom jag kunde flera saker som jag inte fyllt i. Men finskan bryr jag mig inte om så mycket, eftersom jag inte kan nått, lär mig iget. Hoppas bara att det inte händer samma sak i alla andra ämnen ! Men jag ska försöka kämpa upp finskan också, bara jag får lite motivation. Man har sån himla press på sig i 9:an, eftersom vi snart får våra utgångsbetyg. Och jag ligger på gränsen till att sänka i ganska många ämnen, så jag måste verkligen hålla mig kvar ! Men hoppas att jag får lite motivation snart.

Ganska deprimerande inlägg det här, men det känns som en sån dag för mig idag. Men en bra sak ! Det är att imorgon åker till stan och fikar med Sara efter skolan ! De e bra de. Länge sen jag träffa henne känns det som. Och vi har mycket att prata om. Sen ska jag ju va gympatränare i morgon också. Men nu ska jag försöka göra nått vettigt, och önska mig lycka till i provet i morgon !

Kommentarer
Postat av: JessicaS

Här e en som hejjar på dig iaf och tycker att du e jätteduktig som orkar kämpa på! Lite till bara, snart jullov (7 veckor!) heja heja!! Kramis

2009-11-04 @ 10:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0