nu är jag brunett på riktigt !

Tihii, nu e jag brunett på riktigt ;) De ni ! Först nu märkte jag, hur ljust mitt hår ha varit :O Allas hår brukar ju bli mörkare med åldern, men mitt blir ljusare ;) Men nu e det mörkt igen. Kommer säkert bild på det nån dag, men inte idag. Efter skolan hade vi poweryoga i skolan, de va sjukt jobbigt men roligt :) Efter de for jag med Jenna och Mathias och köpte hårfärg och sen hem och färga.

Nu ska jag just börja öva på engelska provet jag har i morgon. Imorgon är det ju onsdag, det betyder att jag har fullt upp hela dan. Först ska jag träffa Sara, sen vara tränare och sen till Jessica. Nu ska jag läsa lite, hejdå. ♥

Kommentarer
Postat av: JessicaS

Åh jätte nyfiken!!

2009-12-08 @ 21:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0