helgen

Helgen var riktigt lyckad! Fredagskvällen spenderades vid folkhälsans bassäng med bästa luciagruppen, så himla roligt att alla var samlade igen! Vi badade, njöt av en massa gott, pratade och skrattade i timmar! Sen blev det ju även lite sång och gamla minnen såklart!

I lördags var det dans som gällde, spenderade halva dan på RK-gården med en massa härliga dansare. När jag for hem plockade jag upp Ebba och sen var det chillande resten av kvällen som gällde. I söndags vet jag inte riktigt vad jag gjorde, så lite som möjligt tror jag. For till Nathalie och gjorde ett försök till att plugga, men de gick inte så värst bra, så vi får till Sara och hade myskväll istället, mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0