6 januari 2013

Sista dagen på jullovet, måst säga att dom här två veckorna har gått otroligt fort. Det värsta är ju att jag inte har gjort nått vettigt alls, haha, känns som att det ända jag har gjort är festat, bakishängt, sovit, sett på oth, varit sjuk och så jobbade jag ju faktiskt en dag iallafall. Nåja, det är väl ungefär så ett jullov ska se ut, att vila upp sig inför den sista terminen i gymnasiet, jisses ja!

Idag har jag ju somsagt sett på oth, tagit det lugnt, varit ur på långpromenad med syster i det underbara vädret och så har jag äntligen beställt hem min karonkaklänning! Nu känns det som att skolan äntligen börjar lida mot sitt slut, inom lussekurserna så kommer karonkan snart och sen är det bara att få mössan på huvudet kvar! Och inom vårdämnena så är det skola 1 ½ månader till, examensarbetet ska skrivas och sen 11 veckor praktik och sen äntligen får jag förhoppningsvis även den mössan på huvudet. Det känns inte allt för långt borta iallafall!

Såhär ser då klänningen ut som det är meningen att jag ska bära på karonkan, härligt!

Kommentarer
Postat av: Sara

åååh vilken fin klänning! :D Vad rolgit att vi huth:are också får vara med på karonkan, det visste jag inte..
Lycka till med de sista månaderna nu! :D

2013-01-06 @ 18:06:42
URL: http://sarrasjogren.blogg.se
Postat av: JS

Så.jävla.snygg.PUNKT. ;-)

2013-01-06 @ 20:38:16
Postat av: jenna

Så extremt vacker kommer du vara i den! Önskar att jag är där då och kan se dig :)

Svar: Åhh jag hoppas verkligen de! Jaa! :) Vi måst ta en fika eller nått när du är hemma på ön sen! :)
ronja selander

2013-01-22 @ 18:25:28
Postat av: Ida

Du kommer att bli skitsnygg i den! Va riktigt fin när du visade den :))

2013-02-14 @ 13:34:42
URL: http://janssoon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0