2012

Jag har verkligen varit dålig på att blogga året som varit, så nu ska jag försöka att bättra mig och ta upp bloggandet igen. Men vi får väl se hur det kommer att gå.

Året som varit, 2012, har varit ett av de bästa åren i mitt liv tror jag. Iallafall från och med sommarens början, min 18 års dag. Jag har haft så otroligt roligt och varit med om så himla mycket, hängt med en massa härliga vänner och verkligen levt livet. Sommaren 2012 var så bra, och jag hoppas verkligen att sommaren 2013 kommer vara minst lika bra!

Vintrarna brukar inte vara så himla roliga och fartfylla enligt mig, men den här hösten/vintern har varit den bästa i mitt liv. Det kan jag minsann lova. Och det är tack vare allt som har med Luciagruppen 2012 att göra. Underbart har det varit!

Så 2012 var ett riktigt bra år, mycket har hänt och jag har haft otroligt roligt! Så nu hoppas jag att 2013 kommer bli minst lika bra, och att det kommer att bli ett grymt år helt enkelt!

En galen bild, från en galen resa, med galna brudar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0