14.02.2013

Lyckan som uppstår när man får mess från skolan att man bara har en timme 9.35-10.55, istället för full dag 8-16. Underbart skönt ska jag säga er! Så det blev lite sovmorgon i morse, och nu har jag redan hunnit vara hos syster och Meja i nån timme. Jag har dock massor med skolarbete som jag borde göra, men vad tusan gör det när vi har sportlov i över en vecka! Yes, är ledig i morgon. I kväll ska jag och mörkerköra lite grann, har varit allt för lat för att ta tag i det, men nu ska det iallafall bli gjort.

Det ska bli otroligt skönt med sportlov nu alltså, dock är det ju lite slött att man typ är den ända som är kvar på den här holmen känns de som. Jag är verkligen inte alls avundsjuk på alla som ska till värmen, inte alls. Nåja, jag ska nog se till att ha ett grymt lov ändå, och efter lovet är det bara 4 (!) skoldagar kvar innan det är dags för 11 veckor praktik, äntligen börjar man se slutet på skolan alltså, underbart!

Glad alla hjärtans dag alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0