23e september 2012

Den här helgen har varit riktigt bra! I fredags var det först dans som gällde, sen tog jag det bara lugnt resten av kvällen, så skönt att inte behöva känna sig stressad över skoluppgifter och annat jobbigt!

Igår var jag barnvakt till gulle meja en stund på dagen, skojigt! Sen var det dags att fara runt och kolla in öppna gårdarna, hämtade upp Ebba och senare även Nathalie! Hade en riktigt toppen dag! På kvällen hade jag även dansuppvisning på Stall Twiligt, så kul! Kvällen slutade hemma i soffan framför tvn med Nathalie, chips och dipp, fiint!
Idag har det varit ännu en lugn dag, har försökt plugga lite också, väldigt lite. Har hängt med min fina vän i Hammarlandet hela dagen, och nu är jag hemma och ska just krypa ner under täcket och tagga ännu ett studentprov i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0