7e oktober 2012

Den här helgen har varit riktigt bra! I fredags gick jag först modevisning på open by night och sen hade vi två dansuppvisningar, såå roligt!! Efter det var det dags att fixa om sig igen och så var det förfest för hela slanten innan det bar av till krogen! :) En riktigt lyckad kväll blev det!

Igår blev det krog igen, förfestade med mina fina flickor hos Moa, trevligt värre! Även den kvällen/natten var lyckad! Idag däremot har soffan varit min bästa vän! Tack alla för en riktigt lyckad helg!

Vi är lediga från skolan i två veckor framåt, så sjukt underbart skönt!! Så nu ska jag vila upp mig ordentligt. Ska däremot jobba en del, men det är bara roligt! :)

Några bilder från helgens bravader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0