vill inte tillbaka till skolan

Snart är sista perioden här för det här året, underbart skönt att det snart är sommarlov! Vi blev iallafall lite halft lovade att den här perioden skulle vara hyffsat skön, med några fler håltimmar än vi brukar ha iallafall, och så får jag se det här.. ↓

Inte en ända håltimme! Vi har bara kärnämnen, 2 svenska kurser, matte, engelska, hälsa, miljökunskap, arbetshandledning och ett vårdämne. Fy fan säger jag bara, jag kommer inte orka. Jag vill bara ha 1 juni NU!


Kommentarer
Postat av: JS

Stööön, skitslött :( Men du orkar, du är så duktig! Jag & Meja hejjar på dig!!! Kramis <3

2012-03-27 @ 20:36:08
Postat av: P :)

Håller med Meja :) Kram

2012-03-28 @ 13:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0