underbart fina presenter

I morse vid 11 tiden var jag och skrev körkortsteorin, och JAG KLARADE DET!! :D Så fruktansvärt skönt!! Nu är det bara att ladda inför uppkörningen om 2 veckor!

Jag har glömt att berätta att jag har fått helt underbart fina presenter också! Jag har fått mest pengar, underbart, så snart blir det väl förhoppningsvis bilköp! :) Dock kommer de ju gå åt en hel del pengar i Magaluf. Av mamma fick jag körkortet, övningskörningen med bilskolan och värsta volleyboll nätet! :D Så nu jäklar ska de spelas volleyboll i sommar. Av min syster, hennes man, meja och min bror fick jag ett par underbart fina Jeffrey Cambell skor!! :D Sen har jag fått en massa annat fint också! TACK alla! :)

Nu ska jag precis byta om och fara iväg på dans, härligt! Hej på er!

Några iphone bilder från den senaste veckan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0